134 відгуків
Акция! Нашли дешевле? мы предложим на 5% ниже цену!Подробнее
светоэлектротехническая продукция в Киеве
+380663336677
+380443336677
+380673330677
Кошик

Еко-бездоріжжі: огляд електровелосипеда Maxxter Allroad

Українська компанія Maxxter пробує себе в самих різних сферах – від кабельного та мережевого обладнання до комплектуючих і концептуального электротрансопорта. До останнього ставляться велосипеди і скутери на електричній тязі. На вибір є як «цивільні версії» в компактних форматах, так і підготовлені до бездоріжжя. Про одну з них ми і розповімо.

Українська компанія Maxxter пробує себе в самих різних сферах – від кабельного та мережевого обладнання до комплектуючих і концептуального электротрансопорта. До останнього ставляться велосипеди і скутери на електричній тязі. На вибір є як «цивільні версії» в компактних форматах, так і підготовлені до бездоріжжя. Про одну з них ми і розповімо.

Для пом'якшення вибоїн і купин є передня вилка, хоча і великого діаметру гуми достатньо для амортизації. Забігаючи наперед, скажемо, що у зворотний бік тут відчутно впливає вага акумулятора.

Головна особливість – дуже широкі покришки, у яких практично немає накату, тому набрана швидкість втрачається дуже швидко. Цей момент успішно виправляє вбудований в задню вісь електромотор. Головне його завдання – допомога наїзникові у наборі швидкості.

Ступінь асистування можна вибрати через панель, встановлену на кермі. Всього є три градації, які по відчуттях відрізняються між собою на 10-15%. А мінімальної потужності вистачає, щоб комфортно стартувати навіть з самої великої зірки. Тобто під гірку цілком можна їхати і на мінімальній обраної тязі. Потужність мотора — 250 Вт. Для опису відчуттів – можна сказати, що велосипед подвоює зусилля, докладені до педалей. Обмовимося, що це дійсно суб'єктивна оцінка, так як динаміка в цій моделі сильно відрізняється від інших моделей велосипедів цього виробника, Urban і City, де встановлені стандартні покришки.

Система налаштована таким чином, що мотор автоматично починає працювати при обертанні педалей. На кермі є і окремий важіль «газу», який активує роботу електромотора. Тому можна їздити як суто на електротязі, так і крутячи педалі разом із мотором. Заявлено, що корпус мотора не боїться вологи, однак ми б не стали занурювати його повністю у воду, і без гострої необхідності їздити під сильним дощем.

Акумулятор розташований посередині рами, яка спочатку була сконструйована під його посадку, тому загальна геометрія вийшла витягнутої. Таке середньо-акумуляторне розташування однозначно сподобалося, так як велика вага батарей розподілений між двома осями. В деяких інших електровелосипеди акумулятори розміщують на багажнику, що помітно перевантажує заднє колесо.

Повністю заряджених батарей вистачає на проїзд відстані 35 км. Але в залежності від ваги наїзника, типу покриття і режиму роботи електромотора (виключно на електротязі або з педалями) цей показник може помітно знизитися. Таким чином, на Maxxter Allroad точно можна доїхати до найближчого магазину або місця роботи в сусідньому районі.

А якщо кілометраж в одну сторону близький до 25-30 км, врахуйте, що на зарядку потрібно близько 8 годин. Максимальна швидкість, яку можна набрати за рахунок електротяги, 35 км/год.

Що стосується велосипедної частини, то тут все стандартно. Рама виконана із сталі. Встановлені дискові передні і задні гальма, вся ходова частина випущена під брендом Shimano. Можливо, це не топові рішення, однак вони прийнятні за якістю для періодичних поїздок. Передня зірка тут одна, а задніх – шість. Цього достатньо, щоб комфортно їхати на фетбайке під гірку, а з гірки їхати за інерцією.

З оснащення також варто виділити звуковий сигнал, вбудований в пульт управління електродвигуном і світлодіодне фару на передньому колесі. З огляду на більш динамічну їзду, відразу порадимо купити червону фару-габарит на задню частину.

Сідло, зрозуміло, регулюється по висоті, але варто врахувати, що із-за невеликої висоти рами, краще пожертвувати комфортом колін і не піднімати центр ваги занадто високо. Низька посадка забезпечить більш впевнену рулежку і зменшить ризик завалювання на поворотах. На завершення про зовнішність скажімо, що вся проводка захована в раму, а те що не можна було сховати, захищено додаткової накладкою для тросів.

В цілому, сам по собі фетбайк це вже цікавий формат для поїздок по бездоріжжю. У нього набагато краще прохідність по піску і м'яким грунтам і тут гірському велосипеду з ним важко змагатися. На даному електро-примірнику цілком зручно сидіти, незважаючи на низьку раму. А підкручуючи педалі і отримуючи допомогу від електромотора на ньому так само комфортно їздити по асфальту.

Рук цілком комфортно і вони не втомлюються зі штатною виделкою і гумою великого діаметру. Однак при поїздці за пресеченной місцевості все ж краще привставать, так як досить велику вагу велосипеда на купині помітно віддається в п'яту точку.

 

Що стосується запасу ходу і автономності, то тут все суб'єктивно і залежить від багатьох факторів. В нашому випадку, заряду вистачало на 20-25 кілометрів при вазі наїзника в сотню кілограм плюс рюкзак з ноутбуком:) тобто такий фэтбайк на електротязі цілком може замінити собою автомобіль на сезон пізньої весни, літа і ранньої осені.

Maxxter Allroad  
Рама: 46 см, сталь
Діаметр коліс: 20"
Діаметр гуми: 4"
Кількість швидкостей: 6
Гальма: дискові
Двигун: 250 Вт
Максимальна швидкість: 25 км/год
Заявлений запас ходу: 35 км
Вага: 27 кг
Максимальне навантаження:

110 кг

 

Джерело: Еко-бездоріжжі: огляд електровелосипеда Maxxter Allroad hi-tech.ua

Інші статті